BoCycle

BoCycle

donderdag 6 september 2012

Le Grand Ballon komt eraan

Zaterdag is het zover: dan ga ik met 127 collega's Le Grand Ballon in de Vogezen beklimmen...

Dat zijn 85 km en 2000 hoogtemeters. Je kunt mijn verrichtingen live volgen via mijn twitteraccount twitter.com/bocycle. Helaas is het in het buitenland wel éénrichtingverkeer met mijn twitteren. Ik heb namelijk in buitenland geen internettoegang en twitter mijn tweets via een SMS-service. Als je mij tweet dan zie ik dat dus pas bij thuiskomst.

En... het is prachtig weer in de Vogezen: zonnetje, wolkje en 20°C.

4 opmerkingen:

André Dronkers zei

veel plezier gerrit

groeten, andre

BoCycle zei

Dank André. Leuk dat je zo meeleeft.

Gerrit zei

Dat word zweten Gerrit.

Geen bier he' , :-)

BoCycle zei

Ik heb de Le Grand Ballon inmiddels bedwongen en dat heb ik (na afloop uiteraard) wel even gevierd met een aantal Leffe Blondes.